2010-05-26

Amazon bardziej dostępny w Polsce

Dostałem wczoraj mailing z Amazona informujący o rozszerzeniu grupy towarów wysyłanych do Polski. Oczywiście najbardziej zainteresowała mnie elektronika - kliknąłem w link "Learn more" i trafiłem na stronę "Super Saver Delivery in the UK". Trochę nie na temat. Jednak po sprawdzeniu w tabelkach "Delivery Rates" dla naszego regionu okazało się [tada!], że rzeczywiście dla polaków już są dostępne kategorie "PC" i "Electronics", przy czym koszty przesyłki nie są wyższe niż były dotąd dla książek. Ponieważ ceny w angielskim Amazonie zawierają angielski VAT a koszt przesyłki nie zawiera VATu wcale, to najprostszym sposobem na sprawdzenie rzeczywistej ceny jest wrzucenie towaru do koszyka i kliknięcie na "Proceeed to Checkout".
Jako że trochę zastanawiam się nad wymianą notebooka, to sprawdziłem MacBooka Pro 13" (model MC374) i 15" (MC375). Z przesyłką i VATem ten pierwszy kosztuje 970 GBP a drugi 1166 GBP, co przy dzisiejszym kursie funta w mBanku daje odpowiednio 4823 i 5797 PLN. Oficjalne ceny to 4999 i 6499 PLN, więc rzeczywiście jest taniej (w przypadku 13" nie jakoś powalająco, ale jednak), a gdyby funt wrócił do poziomu sprzed dwóch miesięcy to byłoby rewelacyjnie. Na pohybel polskim dystrybutorom Apple.

Brak komentarzy

© The Useful Pot To Keep Things In
Maira Gall